Raskt, greit og trygt – fra bestilling til levering

Vi tilbyr smidig frakt og levering og gratis frakt for alle bestillinger over 1000 SEK i Sverige. De fleste bestillinger leveres også innen 1-2 dager* (men kan noen ganger ta opptil fire dager avhengig av fraktmetoden du har valgt og transportøren, *gjelder lagervarer).

Slik fungerer det fra kjøp til levering

    1. Når du har lagt produktene dine i handlekurven, kanskje sammen med noe nytt du vil prøve, går du til kassen for å legge inn bestillingen.
    2. Når bestillingen er lagt inn, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Via din kundekonto (hvis du har en) kan du se dine bestillinger i en liste.
    3. Din bestilling plukkes og pakkes av oss på vårt lager. Når bestillingen din er pakket, vil du motta en ny e-post om at bestillingen din er "fullstendig behandlet" som også inneholder en lenke som gjør det enkelt å spore din etterlengtede levering.
    4. Bestillingen blir deretter hentet av det valgte fraktselskapet og begynner reisen til deg i henhold til alternativer.
    5. Dersom du har valgt hjemlevering på døren eller levering til servicepunkt, vil du motta en SMS/e-post med nærmere informasjon om leveringen. Bestillinger levert til agenter må hentes innen 14 dager.

Vi tilbyr disse fraktmetodene

Secureus.se leverer pakker med DHL & PostNord. Hvilke leveringsmuligheter som tilbys avhenger av hvor du bor og hva du handler for.

    • Ønsker du å motta leveransen i postkassen eller på døren? Så velger du PostNord fraktbrev. Levering alle hverdager. Er postkassen full, blir pakken stående utenfor døren. I noen tilfeller kan levering skje via en agent. Det er ikke mulig å gjøre endringer i leveransen mens leveransen pågår.
    • Ønsker du å hente bestillingen fra en agent? Så kan du velge DHL ServicePoint / Agent.
    • Er du en bedrift og ønsker det levert til dine lokaler? Velge DHL Business-pakke

PostNord Varubrev / Portbrev:

    • Fungerar för mindre ordrar som kan lämnas i din brevlåda. I vissa fall kan storleken på brevlådan, brevinkastet, säkerhetsboxen eller fastighetsboxen göra att dessa leveranser i stället levereras till dörren. Vid full postlåda läggs även paketet utanför dörren. Om leveransen lämnas vid dörren får du ett SMS eller mejl när paketet har levererats. Leverans kan i vissa fall bli via ombud. Det går inte att göra ändringar i leveransen under pågående leverans. Tyvärr kan man inte spåra portobrev, denna metod kan ibland användas vid kampanjer eller på väldigt små artiklar. Utleverans alla vardagar. Bestill før 14, sendes din levering normalt samme dag (gjelder lagervarer og hverdager*)!

Du finner PostNords sporingsside HER.

DHL Service Point / Agent levering

    • När ditt paket finns på plats hos ombudet skickas ett sms till det mobilnummer som du har angett vid beställningen. Tänk på att du måste ha med dig en giltig ID-handling när du ska hämta ut din leverans. Leverans dagen efter i stora delar av Sverige. Beställ innan kl. 14 så skickas din leverans normalt samma dag (gäller lagervaror och vardagar*).

      Du finner DHLs sporingsside HER.

DHL Business-pakke

    • Vi erbjuder DHL företagspaket direkt till er dörr. Leverans dagen efter i stora delar av Sverige.

      ENKEL, FLEKSIBEL OG PÅLITELIG
      • Markedsledende leveringskvalitet
      • Levering neste dag til de fleste lokasjoner
      • Full sporbarhet
      • Dør til dør
      • Daglig, fleksibel eller planlagt henting
      • Pakkeservice for bedrifter.

      Beställ innan kl. 14 så skickas din leverans normalt samma dag (gäller lagervaror & vardagar*).

      Du finner DHLs sporingsside HER.

* Vardag före helgdag kan påverkas med tidigare stopptid för order. Avvikelser kan även förekomma vid dagar med stort antal inkommande ordrar. Har du en beställningsvara så står den beräknade leveranstiden ibland på produkten, för exakt leveranstid så hör av dig.

Har hjemmet ditt dørkode eller intercom?

Da er det viktig at du oppgir portkoden slik at pakken kan leveres. (Dette gjelder dog kun dersom du velger hjemlevering!) Du fyller inn portkoden i meldingen som rederiet sender deg før levering.

Annen informasjon om våre forsendelsesmetoder og leveranser

Secureus leverer til adresser i Sverige og nordiske land osv. Bor du utenfor Sverige er det enklest å kontakte oss for levering.

For bestillinger registrert på helligdager regnes leveringstiden fra første virkedag etter helligdagens slutt.

Pakker som har blitt levert til agenter vil bli sendt tilbake til Secureus hvis de ikke er hentet innen 14 dager etter at leveringen er varslet til deg. De gir normalt alltid en advarsel dagen før de sender den tilbake. Vi på secureus.se må da dessverre ta et gebyr på 99 SEK for ekstra kostnader til administrasjon, returfrakt og håndtering. Uinnløste pakker anses normalt ikke som en utøvelse av angreretten.

Det kan i sjeldne tilfeller skje at en forsendelse blir levert til en agent som du ikke valgte i kassen. Dette skyldes som regel at det er fullt hos agenten du har valgt og at rederiet derfor har lagt om leveransen. Du kan da kontakte oss på Kundeservice og vi vil be fraktselskapet flytte pakken til rett agent. Dessverre kan en slik flytting ta opptil fem virkedager.


Begynn å handle